Wymiana i zwroty
Mamy nadzieję, że otrzymane zamówienie sprawi Ci radość i spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić zamówione produkty, zaloguj się TUTAJ, wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz poniżej.
Koszt związany z odesłaniem zamówienia jest po stronie klienta. Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej lub skorzystać z portalu Wygodne Zwroty. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem listów poleconych.
1. Kliknij TUTAJ aby się zalogować i zarejestrować zwrot wybranych produktów.
2. Po zarejestrowaniu zwrotu w systemie, otrzymasz mail z dokładną instrukcją, adresem zwrotu oraz Numerem RA (do uzupełnienia na dokumencie załączonym do zamówienia)
3. Prosimy o przesłanie mailem numeru do śledzenia przesyłki. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pomocą Poczty Polskiej/listów poleconych.
4. Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie zweryfikowana, wyślemy wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu. Środki zostają zwrócone na konto klienta do 14 dni od otrzymania zwrotu.
5. Aby upewnić się, że Twój zwrot będzie zaakceptowany oraz aby przyspieszyć proces zwrotu prosimy:
Zwróć produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Zwróć produkty nieotwarte, nieużywane, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu, opakowanie stanowi część produktu.
Zwróć cały produkt - jeśli kupiłaś produkt w zestawie, konieczny jest zwrot całości zestawu (jeśli chcesz zwrócić część zestawu, prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie).
Do przesyłki dołącz oryginalny dokument potwierdzający zamowienie/"Order Confirmation" (lub wydrukowane potwierdzenie zamówienia) z wypełnionym Numerem RA, otrzymanym w mailu.
Nie akceptujemy zwrotów produktów otwartych, ze śladami użytkowania.
Zwroty nie są dostępne dla kart podarunkowych.
Nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji produktów, które były kupione w innych sklepach niż nasz sklep online www.falkodrinks.pl
Ze względów logistycznych, nie oferujemy obecnie opcji wymiany towaru. W celu wymiany na inny produkt (kolor, rodzaj), prosimy o złożenie nowego zamówienia przez stronę i odesłanie oryginalnego zamówienia jako zwrot według instrukcji powyżej.
Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty były pyszne i wyglądały genialnie, ale wiemy ile rzeczy niezależnych od nas może się wydarzyć zanim jeden z naszych produktów trafi w Twoje ręce. Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, lub w zniszczonym opakowaniu, prosimy o pilny kontakt mailowy, zajmiemy się tym ASAP: customercare@francisandhenry.com