Here’s to the nights we won't forget!

“NIE, NIE JESTEM W CIĄŻY”

Gdyby ocenianie i snucie domysłów na wieść o tym, że ktoś nie pije alkoholu było sportem, nasz kraj wreszcie zgarnąłby dużo medali.

"Nie pije na imieninach u cioci - na pewno jest w ciąży"
"Pije 0% - ciekawe na co jest chory"

Wkraczając w świat F’ALKO nie znajdziesz informacji na temat szkodliwości alkoholu i jego negatywnego wpływu na zdrowie - znajdziesz za to pyszną alternatywę i realny wybór.

Wznieś z nami toast za niezapomniane wieczory!

F'ALKO - Ola i Michał

Gdyby marka F’ALKO była osobą, byłaby duetem swoich założycieli - Oli i Michała Żebrowskich. Ola i Michał większość wolnego czasu spędzają w górach. To tam cukinie rosną Michałowi prawie tak szybko jak ciśnienie Oli na wieść o kolejnej kupionej przez Michała owcy i to tam nakręcili pierwszy spot F’ALKO.

Wśród kur, przy nutach strażackiej orkiestry, czekając na magic hour, w trakcie którego uciekły nam wszystkie owce. Wszystko po to, by oddać to czym jest F’ALKO - frajdą z celebrowania codzienności, ze szczyptą szaleństwa i poczuciem humoru. Wierzymy, że bycie sobą równie dobrze wychodzi na trzeźwo i zdecydowanie lepiej smakuje bez kaca. 

Branding F'ALKO - radosna, kurortowa stylistyka lat minionych

Cały branding F'ALKO zaprojektowany został przez Olę Jasionowską, kultową warszawską ilustratorkę i projektantkę graficzną. Współpracuje z polskimi instytucjami kultury jak i firmami z całego świata, dla których tworzy branding wizualny. Plakat to jej podstawowy środek wyrazu - odpowiada za identyfikacje wizualne licznych wydarzeń kulturalnych w Warszawie. 

@olajasionowska_posters

"Wszystko, co wizualnie sklada się na F'ALKO jest nawiązaniem do radosnej, kurortowej stylistyki lat minionych: afiszy Martini, Lavazzy, plakatów znad Como albo Gardy. Liternictwo, logotyp, ale też upozowanie postaci można dopasować do ikonicznych obrazków lat 50, ale także do prac Melissy Schriek i Justine Kurland. Te przeciwieństwa: znane i poukładane sposoby na kolor i liternictwo + rozlewające się sylwetki kobiet z wystudiowanych i dziwnych zdjęć Schriek i odpoczywające na łonie natury bohaterki Kurland, tworzą razem wizualną stronę FALKO."

1 z 4