Here’s to the nights we won't forget!
Gdyby ocenianie i snucie domysłów na wieść o tym, że ktoś nie pije alkoholu było sportem, nasz kraj wreszcie zgarnąłby dużo medali.
"Nie pije na imieninach u cioci - na pewno jest w ciąży"
"Pije 0% - ciekawe na co jest chory"
Wkraczając w świat F’ALKO nie znajdziesz informacji na temat szkodliwości alkoholu i jego negatywnego wpływu na zdrowie - znajdziesz za to pyszną alternatywę i realny wybór.
Wznieś z nami toast za niezapomniane wieczory!
F'ALKO - Ola i Michał
Gdyby marka F’ALKO była osobą, byłaby duetem swoich założycieli - Oli i Michała Żebrowskich. Ola i Michał większość wolnego czasu spędzają w górach. To tam cukinie rosną Michałowi prawie tak szybko jak ciśnienie Oli na wieść o kolejnej kupionej przez Michała owcy i to tam nakręcili pierwszy spot F’ALKO.
Wśród kur, przy nutach strażackiej orkiestry, czekając na magic hour, w trakcie którego uciekły nam wszystkie owce. Wszystko po to, by oddać to czym jest F’ALKO - frajdą z celebrowania codzienności, ze szczyptą szaleństwa i poczuciem humoru. Wierzymy, że bycie sobą równie dobrze wychodzi na trzeźwo i zdecydowanie lepiej smakuje bez kaca.
Magic hour i cierpliwość do boomerów
Za wyjątkowym klimatem naszego spotu stoi zespół świetnych, młodych, kreatywnych ludzi z pasją, którzy dla dobrego ujęcia gotowi byli ganiać z nami kury i brodzić w błocie po kostki. Ekipa zwerbowana wśród podhalańskich szaleńców, niemalże siłą ściągnięta z górskich szczytów.
“Gdyby ktoś powiedział mi, że tworzenie spotu nowej marki będzie się wiązało ze słuchaniem beczenia owiec, jeżdżeniem terenówkami i ogniskiem po zachodzie słońca w górach, w towarzystwie inspirujących, serdecznych i utalentowanych młodych ludzi… od razu bym uwierzył. O tym właśnie jest F’ALKO” - Michał
Branding F'ALKO - radosna, kurortowa stylistyka lat minionych
Cały branding F'ALKO zaprojektowany został przez Olę Jasionowską, kultową warszawską ilustratorkę i projektantkę graficzną. Współpracuje z polskimi instytucjami kultury jak i firmami z całego świata, dla których tworzy branding wizualny. Plakat to jej podstawowy środek wyrazu - odpowiada za identyfikacje wizualne licznych wydarzeń kulturalnych w Warszawie.